miércoles, 29 de enero de 2014

?

Plou fora... molt... no se, la càmera està espatllada i no acabo de fer-me amb el mòbil que potser em deixaria l'Adela per seguir les meves aventures digitals...
El Marcel no em deixa fer gaire... bé, no em deixa fer res, tant que ja he donat els primers passos per tornar a la feina... sino estiguessim a mig curs, potser ara mateix....
No se si aquest blog està a punt d'acabar... potser pasaré a l'instagram i prou, o deixaré la vida virtual del tot,  perque darrerament no tinc temps ni esma per res més...
No se tampoc si hi ha molta gent o poca que pasa per aquí de tant en tant per veure que fem... em sembla que la blogesfera està en hores baixes... i potser ho deixo correr un d'aquest dies... no se.

1 comentario:

  1. Ei! Jo no t'havia dit mai res... però m'agrada el teu bloc!!! Tant si ho deixes, com si no, moltes gràcies! Hi he vist coses precioses!!! Gràcies! Angelina

    ResponderEliminar